Harun Yahya

Die Perfektion ist das Resultat der Wissenschaft und herrscht in allen Lebewesen


Die Behauptungen der Darwinisten waren schon immer von der Wissenschaft weit entfernt, sie versuchten bis jetzt ihre Theorie mit gefälschten Beweisen aufrecht zu halten. Ohne irgendwelche wissenschaftliche Erklärungen zu machen, wollen sie mit Fachwörtern, die überhaupt mit dem Thema nichts zu tun haben, die Menschen herumzukriegen. Dies sind bekannte Eigenschaften der Evolutionisten; jedoch hat sich in letzter Zeit zu den demagogischen Reden der Darwinisten eine Neue hinzugefügt.

Um die ausgezeichneten Bauten der Lebewesen zu betonen, werden Wörter wie „perfekt, großartig, einwandfrei“ verwendet, jedoch bereiten diese den Darwinisten große Angst. Für diese Ausdrücke geben sie beispielweise Antworten wie „Diese Ausdrücke sind keine wissenschaftliche, das sind menschliche Ausdrücke… so was wie eine perfekte Zelle gibt es nicht…“

Der Grund ist wie folgt: Die Darwinisten sind sich ebenso bewusst, dass die ausgezeichnete Ordnung und Handlungsweise wie die empfindliche Regelung in den Lebewesen, der goldene Schnitt, die Symmetrie, die Arbeitsteilung oder die Planung nicht mit der Evolutionstheorie zu erklären sind. Und mit einem letzten Gezappel, als eine Verteidigung, greifen sie auf solche Aussagen. Kurz gesagt, die Darwinisten sind in einer solchen armen Situation, dass sie schon in der Lage sind zu behaupten, dass man solche Ausdrücke nicht benutzen sollte.

Wieso leugnen Darwinisten den Ausdruck „Perfektion“?

„Perfektion“ ist ein wissenschaftlicher Ausdruck. Denn die Bauten der Lebewesen weisen eine „Perfektion“ nach, die die Fähigkeiten der Menschen, ja sogar manchmal den Verstand überschreiten. Als ein Beispiel sind die Stufen der Photosynthese  von den Pflanzen immer noch nicht ganz bekannt oder eine Maschine, die den gleichen Arbeitsgang macht, konnte man bis jetzt nicht bauen. Wie 1-2 Gramm schwere Vögel tausende von Kilometern fliegen können, wie sie ihren Weg finden und wie sie dazu die nötige Kraft hervorbringen, ist immer noch ein Rätsel. Die großartige Ordnung in den Bienenstöcken, wie sich die ebenen Sechsecke in den Waben entstehen, die grandiose Belüftungssysteme der Termitenbauten erwecken alle eine außerordentliche Bewunderung auf.

Eigentlich sind sich die Darwinisten bewusst, dass sie mit diesen großartigen und perfekten Eigenschaften der Lebewesen die Evolutionstheorie nicht erklären können. Trotz diesem verleugnen sie mit all ihrer Kraft den Ausdruck „Perfektion“. Der einzige Grund dafür ist, dass ihrer Behauptung nach, in einer Bildung, die nach Zufall erschienen sein muss, keine Perfektion vorhanden sein darf.

Zufälle können keine Perfektion hervorbringen. Von Symmetrie oder vom Goldenen Schnitt kann man da nicht reden. Auf molekularer Ebene können sie keine Systeme erstellen, die Arbeit teilt, Maßnahmen nimmt, die keine Lücken aufweist, die nach Fehlern überprüft und diese repariert. Was Zufälle hervorbringen sind entweder gar nichts, oder beschädigte, defekte, kranke oder ruinierte Bauten. Und deswegen beunruhigen diese Ausdrücke wie „perfekt“, „ausgezeichnet“, „fehlerfrei“ die Darwinisten sehr.

Auch wenn Darwinisten dies nicht akzeptieren, ist die Wahrheit eindeutig

Die Wahrheit, die sie mit einem „Schweigen-Politik“ zu vertuschen versuchen, ist wie folgt:

Die Proteine haben im Inneren der Zelle sehr verschiedene Aufgaben. Jedes Protein weiß von Anfang an wohin es gehen und was er machen muss. Eine umfasst die DNA, eine andere markiert die Stelle der Verschlüsselung in der Proteinsynthese, ein weiteres wird ein Hormon und gewährleistet die Kommunikation, und wieder ein weiteres wird zum Enzym und katalysiert die Reaktionen… Und die Darwinisten sind nicht in der Lage, auch nur ein einziges in der Zelle vorhandenen tausenden Vorgängen der Proteine, in ihren Labors herzustellen. VIEL MEHR, SIE KÖNNEN NICHT EINMAL DIE ENTSTEHUNG EINES EINZIGEN PROTEINS ERKLÄREN. Ein solcher Aufbau, welche die Begabungen der Menschen überschreiten, ist perfekt.

Die DNA ist ein Kunstwerk. Eine ca. 2 Meter lange Spirale, in 46 Chromosomen geteilt, umwickelt in einer 1-2 Mikron großen Zellkern, mit dem komplexesten Umwicklungsverfahren der Welt. Es sind Proteine und Enzyme, die dieses Umwicklungsverfahren durchführen. Wenn die Darwinisten behaupten, dass in diesem keine Perfektion vorhanden ist, dann müssten sie in der Lage sein etwas Ähnliches, oder zumindest eine Kopie davon erstellen zu können.

Ein Chloroplast kann den Prozess der Photosynthese mit großer Bravour ausführen.  Die Mechanismen sind den Menschen immer noch nur zum Teil bekannt. Wenn die Darwinisten behaupten, dass dies nicht genial sei, dann müssten sie in der Lage sein etwas Ähnliches, oder zumindest eine Kopie davon erstellen zu können.

Ein Walross, der in der Antarktis lebt, kann bei einer Temperatur von -56° C leben und sehr tief tauchen, doch dabei wird er von dem, durch intensiven und plötzlichen Änderung des Drucks verursachten Schlags, nicht beeinflusst. Denn der Atemschlauch ist nicht wie bei vielen anderen Säugetieren rund, sondern flachoval und ist in der Lage sich bei hohem Druck sofort zu schließen. Diese Eigenschaft ist perfekt.

Ein Samen hat die Eigenschaft, die zu einer Blume, einer Frucht, einem Baum  dazugehörenden Informationen zu lagern und sie nie zu vergessen. Wenn die Darwinisten behaupten, dass hier keine Perfektion herrscht, dann müssten sie in der Lage sein zu erklären, wie ein Samen in sich Informationen aufbewahren kann, und das hunderte von Jahre lang.

Das Herz eines Schwirrvogels schlägt in der Sekunde 500 bis 1200-mal den ganzen Tag lang. In der Nacht jedoch, verlangsamt sich das Herz so, dass es fast stillsteht, als würde es nicht mehr atmen. Diese Vögel verbrauchen nach ihrer Größe mehr Kraftstoff als ein Jet. Wenn wir in Proportion diese Energie verbrauchen würden, würde sich unsere Körpertemperatur bis zu 400° C erhöhen und müssten jeden Tag 45 Kilo Zucker verbrauchen, um diese Energie zu decken. Das solche kleine Lebewesen etwas verwirklichen was für die Menschen unmöglich ist, ist einfach nur großartig.

Das Sonarsystem der Fledermäuse, die Begabung der Bienen zu navigieren, der gegen ultraviolett Strahlungen resistente Bau der Skorpionen, die Fähigkeit der Wiederherstellung von eigener Organe und ausnahmslos bei allen Lebewesen vorhandenen unterschiedliche Begabungen müssen die Darwinisten mit der Behauptungen der Evolution erklären können. Da sie dies nicht können, haben Lebewesen bessere Eigenschaften und sie haben alle sehr bewundernswerte Begabungen. Und dies zeigt uns, dass es „perfekt, genial und fehlerlos“ ist.

Eine Antwort für Darwinisten, die das Geheimnis der Schöpfung nicht akzeptieren wollen:

Warum besitzen manche Lebewesen ein Sonarsystem und manche nicht?

Dies sind Fragen,die das Geheimnis der Schöpfung dieser Welt nicht akzeptieren wollenden Darwinisten immer wieder angehen.

Die Antwort zu dieser Frage ist wie folgt: Ein Delfin mit einem Sonarsystem ist in dieser Hinsicht einem Menschen überlegen oder ein Salamander mit der Begabung der Wiederherstellung seiner Organe ist wiederum dem Mensch überlegen.

Sowie der Körper eines Menschen voll mit Perfektion ist, besitzen auch andere Lebewesen geniale Fähigkeiten, die der Mensch nicht besitzt. Der Schöpfer all dieser verschiedenen Fähigkeiten ist Allah. Wenn Allah will, könnte Er diese Eigenschaften bei allen Lebewesen erschaffen. So ist es auch im Paradies. Die Menschen werden aller Art von Eigenschaften, Überlegenheit, Makellosigkeit und Unsterblichkeit besitzen. Das Wissen von dem Sonarsystem der Delfine reicht aus, um Allah´s Überlegenheit  anzuerkennen. Zu wissen, dass Salamander die Eigenschaft haben, ihre Organe wiederherzustellen, reicht aus um zu verstehen, dass nur Allah dies erschaffen kann. Der Grund, warum die Menschen solche Eigenschaften nicht besitzen, ist der, weil sie von der Prüfung dieser Welt abhängen.

Der Mensch wird mit Mängel getestet, und hat das Verlangen nach dem Paradies, also nach der Vollkommenheit.  Diese Absicht nicht zu sehen, und zu sagen „die Welt hat Mängel, nichts ist fehlerlos“ heißt, dass man den Zweck der Schöpfung der Menschen nicht verstanden hat. Der größte Beweis der Schöpfung, der uns gegeben ist, ist die Perfektion, die überall auf dem Universum auftritt. Von diesen Beweisen verstehen wir, dass unser allmächtiger Schöpfer zu Allem fähig ist, und irgendwann, irgendwie, mit irgendwelchen Überlegenheit erschaffen kann, wenn Er möchte. Und im Paradies werden wir all dies und sogar viel mehr mit Sicherheit verstehen.

Aus diesem Grund sind Perfektionen für die Menschen sehr große Segen. Perfektionen sind Tatsachen, die die Wissenschaft uns zeigt. Perfektionen bereiten nur den Darwinisten Unruhe. Denn jede Perfektion zerstört die Evolutionstheorie. Mit der Entwicklung der Wissenschaft werden neue Wunder entdeckt und werden weiterhin diese Theorie zerstören. Und die Darwinisten werden von diesen Perfektionen weiterhin beunruhigt. Unser Wunsch ist es natürlich, dass sie auch von diesen Perfektionen Freude haben und es von Herzen zu schätzen wissen, dass Allah, der Allmächtige, Schöpfer aller Dinge ist.

Desktop View

 

 

iddialaracevap.com adnanoktarhaber.com adnanoktarhukuk.com adnanoktargercekleri.net
SÜLEYMAN ÖZIŞIK KARDEŞİMİZİN DE CEMAATLERİN MİLLETİMİZ İÇİN DEĞERİNİ ÇOK...
ADNAN OKTAR OLMASAYDI...
SAYIN ERGUN YILDIRIM’IN “YENİ MEHDİLER” BAŞLIKLI KÖŞE YAZISINA...
NORMAL VE LEGAL BİR YAŞAMDAN YAPAY SUÇLAR ÜRETİLEREK "HAYALİ BİR SUÇ...
SAYIN ADNAN OKTAR’IN TUTUKLANMASININ ARDINDAN...
CÜBBELİ AHMET HOCAMIZ MÜSLÜMANLARA ATILAN İFTİRALARA İTİBAR ETMEMELİDİR
ODATV GENEL YAYIN YÖNETMENİ SN. BARIŞ PEHLİVAN'A AÇIK MEKTUP
KOMPLOCULAR, KORKUTARAK "SÖZDE" İTİRAFÇI YAPTIKLARI ARKADAŞLARIMIZ...
CUMHURİYET GAZETESİNE AÇIK MEKTUP
GENİŞ HAYAL GÜCÜ İLE KURGULANAN DAVA DOSYASI
MODERNLİK İSLAM’IN GELİŞİP YAYILMASINDA EN ETKİLİ YÖNTEMDİR
SN. ENVER AYSEVER’İN PROGRAMINDA GÜNDEME GELEN İTHAMLARIN CEVAPLARI
SN. ADNAN OKTAR: "ALLAH'IN VERECEĞİ KARARI TALEP EDİYORUM"
MİNE KIRIKKANAT GİBİ AYDIN VE DEMOKRAT BİR HANIMA HUKUKUN TEMEL İLKELERİNE...
Adnan Oktar: "Allah’ın vereceği kararı talep ediyorum."
Adnan Oktar: "Allah’ın vereceği kararı talep ediyorum."
YENİ AKİT GAZETESİ VE ODA TV’DE YER ALAN “UYAP’TAN SANIĞIN ADI SİLİNDİ”...
SAYIN BİRCAN BALİ'YE CEVAP
SAYIN AVUKAT CELAL ÜLGEN'E AÇIK MEKTUP
SAYIN ALİ İHSAN KARAHASANOĞLU'NA CEVAP
SAYIN ADNAN OKTAR VE CAMİAMIZA YÖNELİK MANEVİ LİNÇ
SN. DOĞU PERİNÇEK VE SN. PROF. DR. ALİ DEMİRSOY'UN ÖNEMLİ OLDUĞUNU...
SAYIN PROF. DR. NURAN YILDIZ'A AÇIK MEKTUP
SN. ADNAN OKTAR VE ARKADAŞLARININ İSRAİL VE MUSEVİLERLE OLAN...
CAMİAMIZA YÖNELİK "YURTDIŞI LOBİ FAALİYETLERİ" İSNADI İLE İLGİLİ...
FETÖ'YE KARŞI EN GÜÇLÜ ELEŞTİRİLERİ SN. ADNAN OKTAR YAPMIŞTIR
DELİL VE ŞAHİT OLMADAN SUÇSUZ İNSANLARI CEZALANDIRMAK KUR’AN’A UYGUN...
ARKADAŞLARIMIZ MUAZZEZ VE YILDIZ ARIK’IN DURUŞMADAKİ GERÇEK DIŞI...
İNSANLARA NEREDE VE KİMLERLE YAŞAYACAKLARINA DAİR BASKI VE DAYATMADA...
ARKADAŞIMIZ BERİL KONCAGÜL’ÜN DURUŞMADAKİ GERÇEK DIŞI İDDİALARINA...
KANAL D'NİN UYDURMA HABERİ
MERVE BOZYİĞİT'İN DURUŞMADAKİ AÇIKLAMALARI KUMPASI GÖZLER ÖNÜNE SERDİ !!!
ARKADAŞLARIMIZ ALTUĞ ETİ, BURAK ABACI VE CEYHUN GÖKDOĞAN'IN...
KUMPASÇILARIN ARKADAŞLARIMIZA BASKI VE TEHDİTLE DAYATTIĞI GERÇEK DIŞI...
"NORMAL HAYATIN SUÇMUŞ GİBİ GÖSTERİLMESİ" ANORMALLİĞİ
ARKADAŞIMIZ ÇAĞLA ÇELENLİOĞLU'NUN DURUŞMADAKİ İDDİALARINA CEVABIMIZ
YENİ ŞAFAK VE GÜNEŞ GAZETELERİNDEKİ GERÇEK DIŞI İDDİALARA CEVAP
SAVUNMA HAKKIMIZ NASIL ENGELLENDİ?
ARKADAŞIMIZ ECE KOÇ'UN DURUŞMADAKİ İDDİALARINA CEVABIMIZ
ARKADAŞLARIMIZ MUSTAFA ARULAR VE EMRE TEKER'İN DURUŞMALARINDAKİ...
ARKADAŞIMIZ AYÇA PARS'IN DURUŞMADAKİ İDDİALARINA CEVABIMIZ
KAMU VİCDANI YALANI
DEVLETİMİZİN VERDİĞİ SİLAH RUHSATLARI CAMİAMIZA DUYDUĞU GÜVENİN AÇIK BİR...
ASIL HEDEF İSLAM ALEMİ, TÜRKİYE, SAYIN ERDOĞAN VE AK PARTİ HÜKÜMETİ
GERÇEK MODERNLİK İSLAM DİNİNDEDİR
TV PROGRAMLARINDA SEVGİ DİLİ ESAS ALINMALIDIR
"Allah'tan tahliyemizi istirham ediyorum"
AKİT GRUBUNA AÇIK MEKTUP
"....Allahvar.com sitesi kapatıldı, düşmanım bu siteyi yapmış olsa...
GARDIROP YALANI
SAYIN DOĞU PERİNÇEK'E AÇIK MEKTUP
'CRACKED.COM' SİTESİNDEKİ İDDİALARA CEVAP
1999 KAN KAMPANYASI TAMAMEN MEŞRU VE LEGAL BİR ORGANİZASYONDUR
HARUN YAHYA KÜLLİYATININ İMHASI ÇOK VAHİM VE TARİHİ BİR HATA OLUR
HAKİM VE SAVCILARIMIZ YALNIZCA KANUN, HUKUK VE VİCDANI ESAS ALMALIDIR
DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI RAPORUNA CEVAP
İLERİ DERECEDE MODERN GÖRÜNÜM VE DEKOLTE GİYİM TARZININ NEDENLERİ
"Adnan Bey’in çevresindeki her insan hayat dolu, mutlu, cıvıl cıvıl.”
SUÇSUZ BİR GENÇ KIZ DAHA HUKUKSUZ OLARAK TUTUKLANDI
SÖZDE İTİRAFÇI VEYA MÜŞTEKİ OLMAYA ZORLANMIŞ KARDEŞLERİMİZE ACİL KURTULUŞ...
YENİ BİR SAFSATA DAHA
"Müslümanlar Kardeştir..."
"Biz silahlı suç örgütü değiliz"
MEHDİYETİ GÜNDEME GETİRMEK LİNÇ KONUSU OLMAMALI
"Zorla alıkonma, İzole bir hayat yaşama iddialarını asla kabul etiyorum"
"Adnan Bey bizi çok sever, hep onore eder"
MEDYANIN ZORAKİ "BENZERLİK KURMA" TAKTİĞİ
"Ortada silahlı suç örgütü değil sadece birbirini çok seven arkadaş...
AYÇA PARS CANIMIZ GİBİ SEVDİĞİMİZ, MELEK HUYLU, MÜMİNE KARDEŞİMİZDİR
ÇOK DEĞERLİ BİR SİYASİ BÜYÜĞÜMÜZE AÇIK MEKTUP
"ALIKONMA" SAFSATASI
KUMPASÇILARIN KORKUTARAK İFTİRACI DEVŞİRME YÖNTEMLERİ
BERİL KONCAGÜL TEHDİT ALTINDADIR, CAMİAMIZA İFTİRAYA ZORLANMAKTADIR!
TAHLİYE OLAN ARKADAŞLARIMIZ HİÇ KİMSE İÇİN HİÇBİR ZAMAN BİR BASKI UNSURU...
AV. CELAL ÜLGEN ADİL VE DÜRÜST OLMALI
AKİT TV SUNUCUSU CANER KARAER HAKKINDA ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME
MASUM İNSANLARIN TAHLİYESİ TAMER KORKMAZ'I DA SEVİNDİRMELİDİR
"Adnan Bey için ailelerimizle arasının iyi olmadığına dair iftiralar...
"Türkiye ve İslam Dünyasını zayıflatmak istiyorlar.."
"Adnan Bey`den ASLA ŞİDDET VE BASKI GÖRMEDİM..."
"Allah rızası için 40 yıldır Türk-İslam Birliği için çabalıyoruz"
"...En ufak bir suça dahi şahit olmadım..."
"Hakkımızda çok fazla SAHTE DELİLLER ÜRETTİLER..."
"Biz FETÖNÜN ANTİSİYİZ...."
“Bu dava sürecinde.... sözde dijital delillerin ibraz edilmemesi gibi pek...
"Zaten biz birbirimizi bu kadar çok sevdiğimiz için buradayız..."
"Biz bir arkadaş grubuyuz..."
"...Biz Vakıf faaliyetlerimiz ile her zaman Devletimizin yanında olduk"
"Biz kimseyle ilgili karalama faaliyeti yapmadık..."
"...Sözde tecavüz için mi buradaki arkadaşlarımla biraraya geleceğim?!"
"...Faaliyetlerimiz herkese hitap ediyor ..."
"Bizim amacımız şatafat içinde yaşamak değil, hiç kimsenin hitap edemediği...
"İnancım gereği ben insanlara yardım ederim"
"Ne yapsa "zorla" diyorlar. Zorla Gülümsüyor, Zorla, Zorla olur mu?"
"Bizim bir arada olma amacımız örgüt kurmak değil. ilmi mücadele...
"Biz birbirimizi Allah için seven.. arkadaşlarız"
"Polisler geldi, hangi eve operasyon yapacağız derlerken, balkona çıkıp...
"Biz örgüt değiliz"
"Devletimizi desteklediğimiz çok hayırlı faaliyetlerimiz var, Bunlar...
"Biz Allah`tan Razıyız Allah da Bizlerden Razı olur inşaAllah"
"İddia edildiği gibi katı bir ortam olsa 40-50 yıl niye kalalım?"
"Neden cömertsin?" diye soruyorlar
"İngiliz Derin Devleti bunu duyunca çıldırdı..."
"Biz Milli değerler etrafında birleşmiş bir sivil toplum kuruluşuyuz"
"Bir imza atıp dışarı çıkmayı ben de bilirim. Ama iftira büyük suçtur."
"Ben varlıklı bir aileden geliyorum, Saat koleksiyonum var"
"Silahlı suç örgütü iddiası tamamen asılsızdır, yalandır, iftiradır."
"Bizim yaptığımız tek şey Allah'ın yaratışını anlatmaktır."
"Almanya'da İslamofobi var, İslam düşmanları var..."
Bir örgüt olsak devlet bizimle faaliyette bulunur mu?
DAVAMIZ METAFİZİKTİR – 1. BÖLÜM
DAVAMIZ METAFİZİKTİR – 2. BÖLÜM
MAHKEME SÜRECİNDE SİLİVRİ CEZAEVİNDE YAŞANAN EZİYET VE ZULÜMLER
"Ben Sayın Adnan Oktar `dan hiçbir zaman Şiddet, Eziyet, Baskı görmedim."
DAVA DOSYASINDAKİ CİNSELLİK KONULU İDDİALAR TÜMÜYLE GEÇERSİZDİR
DURUŞMALARIN İLK HAFTASI
"İNFAK" SUÇ DEĞİL, KURAN'IN FARZ KILDIĞI BİR İBADETTİR
GERÇEK TURNİKE SİSTEMİ GENELEVLERDE
Adnan Oktar davasının ilk duruşması bugün yapıldı.
AVK. UĞUR POYRAZ: "MEDYADA FIRTINA ESTİRİLEREK KAMUOYU ŞARTLANDIRILDI,...
Adnan Oktar'ın itirafçılığa zorlanan arkadaşlarına sosyal medyadan destek...
Adnan Oktar suç örgütü değildir açıklaması.
Adnan Oktar'ın cezaevinden Odatv'ye yazdığı mektubu
Adnan Oktar'dan Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a mektup
Casuslukla suçlanmışlardı, milli çıktılar.
TBAV çevresinden "Bizler suç örgütü değiliz,kardeşiz" açıklaması
Bu sitelerin ne zararı var!
Adnan Oktar ve arkadaşları 15 Temmuz'da ne yaptılar?
Sibel Yılmaztürk'ün cezaevinden mektubu
İğrenç ve münasebsiz iftiraya ağabey Kenan Oktar'dan açıklama geldi.
Adnan Oktar ve arkadaşlarına Emniyet Müdürlüğü önünde destek ve açıklama...
Adnan Oktar hakkında yapılan sokak röportajında vatandaşların görüşü
Karar gazetesi yazarı Yıldıray Oğur'dan Adnan Oktar operasyonu...
Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan'dan Adnan Oktar ile ilgili...
Ahmet Hakan'nın Ceylan Özgül şüphesi.
HarunYahya eserlerinin engellenmesi, yaratılış inancının etkisini kırmayı...
Kedicikler 50bin liraya itirafçı oldu.
Adnan Oktar ve arkadaşlarına yönelik operasyonda silahlar ruhsatlı ve...
FETÖ'cü savcının davayı kapattığı haberi asılsız çıktı.
Adnan Oktar ve arkadaşlarının davasında mali suç yok...
Cemaat ve Vakıfları tedirgin eden haksız operasyon: Adnan Oktar operasyonu...
Tutukluluk süreleri baskı ve zorluk ile işkenceye dönüşüyor.
Adnan Oktar’ın Cezaevi Fotoğrafları Ortaya Çıktı!
"Milyar tane evladım olsa, milyarını ve kendi canımı Adnan Oktar'a feda...
Adnan Oktar davasında baskı ve zorla itirafçılık konusu tartışıldı.
Adnan Oktar ve arkadaşlarının davasında iftiracılık müessesesine dikkat...
Adnan Oktar davasında hukuki açıklama
Adnan Oktar ve Arkadaşlarının Masak Raporlarında Komik rakamlar
Adnan Oktar ve Arkadaşlarının tutukluluk süresi hukuku zedeledi.
Adnan Oktar'ın Museviler ile görüşmesi...
Adnan Oktar ve arkadaşlarına yönelik suçlamalara cevap verilen web sitesi...
Adnan Oktar ve arkadaşlarına karşı İngiliz Derin Devleti hareketi!
Adnan Oktar iddianamesinde yer alan şikayetçi ve mağdurlar baskı altında...
Adnan Oktar iddianamesi hazırlandı.
SAYIN NEDİM ŞENER'E AÇIK MEKTUP
Adnan Oktar ve Nazarbayev gerçeği!
En kolay isnat edilen suç cinsel suçlar Adnan Oktar ve Arkadaşlarına...
Adnan Oktar kaçmamış!
BİR KISIM MEDYA KURULUŞLARINA ÇAĞRI !!!
FİŞLEME SAFSATASI
İSA TATLICAN: BİR HUSUMETLİ PORTRESİ
MÜMİNLERİN YARDIMLAŞMASI VE DAYANIŞMASI ALLAH'IN EMRİDİR
SİLİVRİ CEZAEVİNDE YAŞANAN İNSAN HAKLARI İHLALLERİ
GÜLÜNÇ VE ASILSIZ "KAÇIŞ" YALANI
ABDURRAHMAN DİLİPAK BİLMELİDİR Kİ KURAN’A GÖRE, ZİNA İFTİRASI ATANIN...
YALANLAR BİTMİYOR
SAÇ MODELİ ÜZERİNDEN KARA PROPAGANDA
TAHLİYE EDİLENLERE LİNÇ KAMPANYASI ÇOK YANLIŞ
MEDYA MASALLARI ASPARAGAS ÇIKMAYA DEVAM EDİYOR
Adnan Oktar ve Arkadaşlarının ilk duruşma tarihi belli oldu.
AKİT TV VE YENİ AKİT GAZETESİNE ÖNEMLİ NASİHAT
YAŞAR OKUYAN AĞABEYİMİZE AÇIK MEKTUP
KARA PARA AKLAMA İDDİALARINA CEVAP
Adnan Oktar ve FETÖ bağlantısı olmadığı ortaya çıktı.
TAKVİM GAZETESİNİN ALGI OPERASYONU
Adnan Oktar ve Arkadaşlarına yönelik suçlamaların iftira olduğu anlaşıldı.
"Bizler Suç Örgütü Değiliz..."